پایگاه خبری بسیج نیوز

اخبار از گوشه و کنار ایران و جهان

پایگاه خبری بسیج نیوز

اخبار از گوشه و کنار ایران و جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی اخبار
s>
نویسندگان
آخرین نظرات

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جبهه امنیتی هم آمریکا و هم‌پیمانانش که جنگی تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه اندخته‌اند مطمئن باشند که شکستی ذلیلانه خواهند خورد.

بسیج نیوز: به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع هزار نفر از ائمه جماعات و روسای هیئت امنای مساجد استان قم به رویارویی تمام عیار نظام سلطه با ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها و جبهه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... اشاره کرد و به ترسیم صحنه نبرد در جبهه امنیتی پرداخت و گفت: امروز آمریکا در جبهه امنیتی در داخل کشورش با چالش های متعددی روبروست که مشکلات و موانع لاینحلی را پیش روی حکام کاخ سفید ایجاد کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین برخی چالش های امنیتی آمریکا را بر شمرد و ادامه داد: حرکت های مسلحانه پی در پی در مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه های آمریکا، آرامش روانی جامعه آمریکا را از بین برده و زمانیکه کودک 5 ساله با اسلحه برادر 2 ساله خود را می‌کشد دیگر مردم آمریکا حتّی در خانه خود احساس امنیت ندارند.

وی مخالفت دولت‌ها و ملت‌های کشورهای همجوار و همسایه با آمریکا را از دیگر چالش های امنیتی این کشور دانسته و خاطرنشان کرد: درگیری‌های مسلحانه فرقه‌ای و قومی- قبیله ای و شرارت های بی امان و کشتارهای محلی با استفاده بی رویه از سلاح های گرم به شدت آمریکا را با چالش مواجه کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به انفجارهای زنجیره‌ای در کشور آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکای مدعی حقوق بشر و رعایت حقوق شهروندی؛ اصلی‌ترین ناقض حریم خصوصی جامعه است که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با شنودهای شبانه روزی خود به مردم آمریکا تعرض داشته‌اند.

وی جمهوری اسلامی ایران را الگویی موفق از توانایی ها بالای امنیتی برای دستگاه‌های اطلاعاتی سایر کشورها خواند و اظهار داشت: علی رغم شرارت ها، توطئه ها و تلاش های گسترده دشمنان برای خرابکاری و ایجاد ناامنی به پشتوانه دستگاههای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی و ... ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است و همین امر، حقد و کینه استکبار را زیادتر کرده است.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات آمریکا علیه ایران در عرصه امنیت اشاره کرد و افزود: تخصیص بودجه‌های سالیانه برای اجرای عملیات جاسوسی، راه اندازی و حمایت از گروه‌های تروریستی مانند گروهک جنایتکار و کودک‌کش ریگی در شرق کشور و حمایت از منافقین جنایتکار و استقرار این گروهک تروریستی در کنار کاخ سفید، گوشه ای از اقدامات خرابکارانه آمریکا علیه کشور عزیزمان است.

وی در همین خصوص حملات سایبری استکبار به شبکه‌های فضای مجازی ایران و جاسوسی گسترده پهپادهای آمریکایی در خاک ایران را یادآور شد و تصریح کرد: آمریکایی که دم از مذاکره می زند چگونه حمایت های خود را از قاتلان دانشمندان ایرانی و فتنه‌گران توجیه می‌کند؟

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استقرار ناوهای نظامی آمریکا در خلیج فارس و پایگاه های نظامی متعدد در اطراف ایران بیان کرد: ایجاد شبکه‌های گسترده جاسوسی، خرابکاری، براندازی و شایعه پراکنی در کشور و تقویت گروه‌های سلفی و تروریستی در کردستان عراق گوشه‌ای دیگر از جنایات دولت تروریستی آمریکا است.

نقدی آمار زندانیان را در کشور آمریکا یادآور شد و بیان کرد: علی رغم آنکه امریکا بسیاری از کارهایی را که نزد مردم ما بزه محسوب می شود جرم نمی داند، با این حال 2 میلیون و 350 هزار زندانی دارد که به اندازه زندانیان تمام کشورهای دنیا بوده و این آمار غیر از افراد زیادی است که در خانه هاشان حبس گردیده اند و با سیستم های الکترونیکی کنترل می شوند.

وی با یادآوری شکست های آمریکا در جبهه نظامی، سیاسی و فرهنگی از جمهوری اسلامی ایران گفت: در جبهه امنیتی هم آمریکا و هم پیمانانش که جنگی تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه اندخته‌اند مطمئن باشند که شکستی ذلیلانه خواهند خورد و ایران اسلامی با تمدن نوین اسلامی دنیای جدیدی را رقم خواهد زد.

نقدی در پایان واقعیت امنیت در ایران اسلامی و بحران ناامنی در غرب را که چشم ملت‌ها را به کشور ما خیره کرده، برای استکبار تحمل ناپذیر دانست و تصریح کرد: شرایط ناامن نظام سلطه، تمدن غرب را به بن بست کشانده و موجب تفوق و برتری تمدن اسلامی در جهان گردیده است.

انتهای پیام/ فارس



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی