پایگاه خبری بسیج نیوز

اخبار از گوشه و کنار ایران و جهان

پایگاه خبری بسیج نیوز

اخبار از گوشه و کنار ایران و جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی اخبار
s>
نویسندگان
آخرین نظرات

مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی با حضور پرشور دانش آموزان و مردم ولایتمدار هفتکل برگزار شد.

به گزارش بسیج نیوز ، دانش آموزان هفتکلی هم صدا با همه ملت ایران در سالروز حماسه 9 دی 88  در تجمع این روز شرکت کردند و با سر دادن شعار لبیک یا خامنه ای ،  اعلام کردند خود را سرباز کوچک رهبر و انقلاب می دانند.

این مراسم ساعت 10:30 و در مسجد جامع حضرت حجّت(عج) هفتکل برگزار شد.

حاج عباس سرخیلی که به عنوان سخنران ویژه این مراسم بود در سخنانی اظهار داشت: دشمنان سال های زیادی بود که برای فتنه انگیزی ، برنامه ریزی می کردند و یکی از آن موارد مهمی که در برنامه های آنان گنجانده شده بود، استفاده از افراد شاخص و خواص جامعه در رسیدن به اهداف خود بود.

وی افزود: امام (ره) فرمودند انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است. این سخن حضرت امام نشان می دهد که عامل انحراف فتنه گران تبعیت از نفس بود چرا که داریم ان النفس لاماره باسوء و کسی که اسیر نفس خود شود، انحراف آن قطعی است.

این رزمنده دفاع مقدس همچنین  گفت :مکتب غنی امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا از بین رفتنی نیست و همین مکتب بود که در ۹ دی به داد انقلاب رسید.

سرخیلی در ادامه با انتقاد از برخی انتصابات در دولت گفت:  متاسفانه در بین وزرا و معاونین و برخی مسئولین بخش های دیگر دولت،  کسانی را می بینیم که جزء فتنه گران بودند و بعضی از آنان با تعطیل کردن کلاسهای درس و کارهای خود در سال ۸۸ در تجمعات اعتراض آمیز شرکت می کردند و نکته نگران کننده آن این است که این افراد هنوز هیچ عذرخواهی از ملت ایران نکردند و از عملکرد خود پشیمان نیستند.

پایان خبر./

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی